Lahve

Především našim zákazníkům, kteří chtějí žít zdravěji a dbát na správnou hydrataci, a také ekologicky smýšlejícím zákazníkům, kterým záleží na udržitelnosti. Lahve mají velmi dlouhou životnost, lze je znovu naplnit a umýt. Můžete je používat na túrách, v posilovně, v kanceláři nebo i doma. Kromě ohleduplnosti k životnímu prostředí je také důležité zůstat hydratovaní, takže pokud se obáváte, že málo pijete, je tato lahev pro vás! Podle našich zkušeností je vhodná jako dárek a zpětná vazba od našich předchozích zákazníků naznačuje, že si ji oblíbili i oslavenci.

Lahev je vyrobena z extra pevného materiálu, tritanu. Neobsahuje BPA, takže je vhodná pro uchovávání tekutin bez chuti a zápachu. Díky tritanu se jen těžko rozbije či promáčkne, přesto je lehká a snadno se přenáší.

Do lahve můžete nalít horké i studené tekutiny, ale horké tekutiny (např. čerstvý čaj) mohou poškodit silikonovou izolaci víka a lahev zdeformovat, proto to nedoporučujeme. Rovněž v ní nedoporučujeme skladovat sycené nápoje, protože v některých případech mohou způsobit přetlak.

1. Odšroubujte horní část lahve a naplňte ji přiměřeným množstvím vody. Lahev má objem 1 litr.

2. Pijte v časech uvedených na lahvi, minimálně tolik, abyste dosáhli další hladiny vody (můžete samozřejmě pít více!).

3. Když je lahev prázdná, doplňte ji! Průměrný dospělý člověk potřebuje MINIMÁLNĚ 2 litry vody denně, proto lahev doplňujte alespoň 2x.

4. Pokud se chystáte na výlet, můžete si ji vzít s sebou, protože její dobře izolované víko zabraňuje rozlití tekutin v tašce a díky odolné konstrukci je těžké ji rozbít.

Lahve jsou naštěstí všechny v jednom kusu a skládají se jen z několika rozebíratelných prvků, které můžete později vyměnit, pokud chcete: ✅ Extra pevná tritanová lahev ✅ Dobře izolované šroubovací víčko s brčkem

Lahve se doporučují pro širokou věkovou kategorii díky snadnému používání a nízké hmotnosti. Bezpečně je může používat kdokoli již od 7 let. Jsou samozřejmě určeny pro dospělé, ale osvětu můžete podpořit i u celé rodiny!

Doporučujeme tradiční ruční mytí. Myčky nádobí mohou vlivem horké vody a čisticích prostředků materiál lahve snadno poškodit, proto mytí v myčce v žádném případě nedoporučujeme.

Doprava

Objednávky zadané do 12:00 hodin mají dodací lhůtu 1 pracovní den, protože zboží odesíláme doručovací společnosti ještě týž den, takže vám dorazí následující pracovní den.

Pokud zadáte objednávku po 12:00, můžeme ji odeslat až následující den, ale i tak obdržíte svou lahev maximálně do 2 pracovních dnů.

V současné době je na výběr ze 2 typů doručení:

Dodání domů: 79 Kč
Doručení je ZDARMA, pokud si zakoupíte alespoň 2 diamantová malování.

V případě doručení domů zdarma si můžete vybrat, zda vám GLS objednávku doručí až domů, nebo vám balíček zašleme na balíkomat FOXPOST.

Pro více informací o dopravě navštivte naši stránku „Doručovací a platební podmínky“.

Aktuálně jsou na výběr 2 typy doručení: objednávku si můžete vyžádat s doručením domů službou GLS nebo do balíkomatu FOXPOST.

Jakmile balík předáme našemu doručovacímu partnerovi, upozorní vás e-mailem a SMS na datum doručení a časový interval, ve kterém kurýr balík doručí.

Součástí informací je i telefonní číslo na kurýra, takže pokud nepočítáte s tím, že budete v době doručení doma, můžete to kurýrovi oznámit a požádat o doručení balíku v jinou dobu, kdy už budete doma.

Kurýr vám zavolá těsně před doručením balíku.

Při předání balíku kurýrní službě vám náš logistický partner mimo jiné zašle informační e-mail s ID balíku, abyste si na webu kurýrní služby mohli ověřit, kde se váš balík nachází.

Zásilky objednané přes GLS můžete sledovat zde: https://gls-group.eu/EN/en/package

Balíčky objednané do balíkomatu FOXPOST můžete sledovat zde: https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/

Pokud vaše objednávka dosud neobdržela číslo (tj. pokud jste ještě neobdrželi e-mail od našeho logistického partnera), informujte nás prosím na info@waterly.cz a my údaje v systému přepíšeme.

Pokud vaše objednávka již obsahuje číslo, můžete požadované změny provést prostřednictvím odkazu v e-mailu, který jste obdrželi od vámi zvolené kurýrní služby.

Pokud takový odkaz nenajdete, doporučujeme jednoduše zavolat kurýrní službě nebo kurýrovi, který vám balíček doručuje, na telefonní číslo uvedené v emailu.

Zákaznický servis GLS: +36 29 886 700 nebo +36 20 890 0660
Zákaznický servis FOXPOST: 06 1 999 0369

Samozřejmě ano, připomínky k objednávkám jsou vždy přeposílány kurýrovi.

Platba

V našem internetovém obchodě můžete nakupovat s kreditní kartou (v zabezpečeném rozhraní Paylike) a na dobírku.

V případě platby na dobírku

U balíkomatu FOXPOST pouze s kreditní kartou
U kurýra GLS můžete platit také v hotovosti a kreditní kartou
Poplatek za dobírku je 290 HUF.

Bohužel se to ve velmi malém počtu případů stává. V tomto případě náš integrovaný poskytovatel platebních služeb (Paylike) nemusí být z nějakého důvodu schopen komunikovat s bankou, která vydala kartu použitou k platbě.

V tomto případě doporučujeme provést objednávku na dobírku.

Pokud si nepřejete objednávat na dobírku, zašlete prosím e-mail na adresu info@waterly.cz a my vám pomůžeme problém vyřešit.

Ano, dobírku u kurýra GLS můžete zaplatit kreditní kartou a hotově.

Objednat

Pokud vaše objednávka dosud neobdržela číslo (tj. pokud jste v této věci ještě neobdrželi e-mail od našeho logistického partnera), informujte nás prosím na adrese info@waterly.cz a my vám přidáme požadované extra produkty k vaší objednávce.

Cena produktů navíc se v případě platby na dobírku jednoduše připočte k dobírce a v případě platby kreditní kartou vám zašleme na e-mail odkaz, přes který rozdíl doplatíte.

Bohužel, pokud vaše objednávka již má číslo, není možné ji změnit. Další produkt(y) si můžete objednat v nové objednávce.

Pokud vaše objednávka dosud neobdržela číslo (tj. pokud jste ještě neobdrželi e-mail od našeho logistického partnera), informujte nás prosím na info@waterly.cz a my údaje v systému přepíšeme.

Pokud vaše objednávka již obsahuje číslo, můžete požadované změny provést prostřednictvím odkazu v e-mailu, který jste obdrželi od vámi zvolené kurýrní služby.

Pokud takový odkaz nenajdete, doporučujeme jednoduše zavolat kurýrní službě nebo kurýrovi, který vám balíček doručuje, na telefonní číslo uvedené v emailu.

Zákaznický servis GLS: +36 29 886 700 nebo +36 20 890 0660
Zákaznický servis FOXPOST: 06 1 999 0369

Záruka

Pokud nejste s objednaným produktem zcela spokojeni, vraťte jej prosím do 14 dnů a my vám rádi produkt vyměníme nebo vrátíme kupní cenu.

Kontaktujte nás prosím na info@waterly.cz a my vám pomůžeme.

Před vrácením bychom rádi předložili fakturu za produkt, která potvrzuje, že jste produkt skutečně zakoupili u nás.

Kromě toho do e-mailu, který zašlete našemu zákaznickému servisu, uveďte fotografii stavu produktu.

Náklady na dopravu při vrácení hradí kupující.

Produkt bude vrácen na vaše náklady.

Po vrácení produktu se zavazujeme neprodleně, nejpozději však do 14 dnů od vrácení produktu, vrátit kupní cenu produktu na uvedené číslo bankovního účtu.

Plnou záruku vrácení peněz můžeme zaručit pouze u nepoškozených produktů.

V případě použití překračujícího použití požadované pro vrácení produktu se vrácená částka sníží o amortizaci vyplývající z použití produktu.

Pokud máte nějaké dotazy, napište nám e-mail na info@waterly.cz!

Máte ještě nějaké otázky?

Kontaktujte nás a my vám odpovíme do 24 hodin!

info@waterly.cz